Min dag

Hej! Förlåt, sa ju att jag skulle blogga, men har haft fullt upp! Hur som helst har jag höstlov nu! :D Fan vad skönt!! Äntligen kunna sova ut :D:D Höstlovet har i alla fall haft en mega bra start! :D
Var med Lydia hela dagen, först åkte vi in till stan och shoppa lite, fick med mig lite ni får se imorn. Sen åkte vi till skapnäck (?) Vet inte varför HAHA :D Efter det drog vi hem till henne och sen till ica maxi, där köpte vi energi dricka, chips och en choklad julkalender :thumbup: Hade även smink krig, och såklart vann jag! :D Kom typ hem för 40 min sen tror jag?

Fick i alla fall ett bra slut på min tid som fjortis (även om jag inte var fjortis dåra) för om 50 minuter blir jag 15! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0